Má cestovní pojištění smysl?

Ať už jste se rozhodli svou dovolenou v zahraničí odložit na konec léta, nebo vás v blízké době čeká cesta do ciziny z jiného důvodu, neměli byste zapomínat na jednu důležitou věc – cestovní pojištění, které vás na vašich cestách ochrání.

Řešit v zahraničí například náhlé onemocnění, úraz, způsobení škody někomu jinému, zrušení letu ze strany letecké společnosti, zpoždění zavazadel nebo právní nepříjemnosti nechce nikdo. Podobných situací však může být mnohem více. Ze statistik vyplývá, že právě ošetření v zahraničí je jedním z nejčastěji řešených případů, který se ve výsledku může výrazně prodražit.

Komplexní ochrana

V dnešní době je možné vybírat ze široké nabídky pojištění. Při volbě je však důležité hledět nejen na cenu, ale i na rozsah poskytovaných služeb a zázemí společnosti, jíž svěříte svou důvěru. Např. společnost AXA Assistance, lídr v oblasti cestovního pojištění a asistenčních služeb, si proto zakládá na individuálním přístupu, vstřícnosti a svým klientům nabízí hned několik variant cestovního pojištění (Excelent, Komfort a Reference). Klienti si tak mohou vybrat přesně to, které jim vyhovuje.1

„Klientům chceme poskytnout přesně takovou ochranu, která bude nejlépe splňovat jejich očekávání. Proto dbáme na neustálém vývoji svých produktů ve prospěch klienta. Velice často se však setkáváme s případy, kdy si cestovatelé nezjistí rozsah svého pojištění a automaticky předpokládají, že jim bude proplaceno vše. Je proto nezbytné správně se informovat, před čím vás pojištění ochrání, jaká je výše všech limitů a co je zahrnuto do výluk,“ vysvětluje Jaroslav Holý z AXA Assistance.

Varianta Excelent představuje komplexní ochranu, včetně pojištění léčebných výloh s až neomezeným krytím. Komfort je vyváženým kompromisem v poměru cena/výkon a Reference je cenově výhodnou volbou. Pokud navíc cestujete do zahraničí opakovaně, můžete si vždy zvolit též dlouhodobou variantu, díky níž můžete jezdit do ciziny bez omezení (každá jednotlivá cesta však smí být dlouhá max. 90 dnů).

Zachrání vás před finanční propastí

V dubnu AXA Assistance řešila velice závažné onemocnění jednoho ze svých klientů v Indonésii. Šlo o život, kdy bylo potřeba vyhledat adekvátní lékařské zařízení. To nejbližší se však nacházelo v Singapuru. Leteckým speciálem bylo proto nutné klienta transportovat do tamější nemocnice, kde byl hospitalizován na jednotce intenzivní péče. Po stabilizování zdravotního stavu AXA Assistance vyslala jednoho ze svých lékařů, aby jej doprovodil při převozu zpět do Čech. Celkové náklady na ošetření a transporty vyšly celkově na 6 milionů korun. Kdyby dotyčný neměl pojištění s léčebnými výlohami bez limitů, musel by vše uhradit ze svého. O důvod více volit s rozmyslem.2

I připojištění má smysl

Při výběru je dobré zvážit i připojištění, které rozšiřuje základní krytí. Můžete se tak ochránit proti dalším nepříjemnostem, které s cestováním do ciziny souvisí. Vždy záleží na konkrétní nabídce. U AXA Assistance si díky připojištění můžete rozšířit krytí např. o rizikové sporty, pracovně manuální cesty do zahraničí, chronická onemocnění, ochrany domácnosti během pobytu v cizině (Bezpečný domov), ochrany dětí a rodičů v případě hospitalizace (Klidný rodič) nebo bezstarostný pobyt v zahraničí (Dovolená bez starostí).

Pomoc máte neustále k dispozici

Součástí pojištění, které si zvolíte, by vždy měla být kvalitní asistenční služba, která vám bude k dispozici nonstop hned v několika jazycích. V případě vzniku nepříjemné situace se na ni tak můžete kdykoliv obrátit. Kontakt asistenční linky by měl být prvním krokem, když se něco přihodí nebo je potřeba adekvátní řešení nastalé situace.Infografika_kdy-kontaktovat-asistencni-sluzbu

„Asistenční služba je naší hlavní prioritou. Jsme připraveni svým klientům podat v případě potřeby pomocnou ruku kdykoliv a kdekoliv. Pomoc ze strany naší asistenční linky je oceňována zejména v případech ošetření v zahraničí. Snažíme se kvalitně koordinovat procesy a rychle řešit s nemocnicemi úhradu nákladů. To pro klienty znamená úlevu, protože je pro ně mnohdy komplikované komunikovat v cizím jazyce. Služby ale poskytujeme u všeho, co je v rozsahu našeho pojištění,“ vysvětluje podstatu asistenční služby AXA Assistance marketingový manažer Jaroslav Holý.

Líbil se vám tento článek? Odměňte prosím naše autory za jejich práci lajkováním a sdílením tohoto článku, děkujeme!

1 komentář u „Má cestovní pojištění smysl?“

Komentáře